Her på min nye hjemmeside vil jeg skrive en masse spændende blogindlæg. Jeg vil blandt andet skrive om, hvad jeg mener med at tænke større.
Der vil også være blogindlæg, der handler om organisationsudvikling og virksomhedskultur. Her vil jeg svare på nogle af disse spørgsmål:
- Hvem mon vinder, hvis virksomhedskulturen og strategien støder sammen?
- Hvad er forskellen på en stærk virksomhedskultur og en sund virksomhedskultur?
- Hvorfor er virksomhedskultur overhovedet vigtig at beskæftige sig med?
- Hvordan hænger organisationsudvikling og virksomhedskultur overhovedet sammen?
Hvis I er mere interesseret i produktudvikling, vil der også komme spændende blogindlæg om dette set ud fra en antropologs synspunkt. Nogle af de emner jeg vil skrive om er:
- Hvorfor produktudvikling er mere langtidsholdbart, når udgangspunktet tages i kunders adfærd, værdier og normer.
- Hvad en antropologisk og kvalitativ tilgang til produktudvikling giver, som I ikke kan opnå på anden måde.
- Hvorfor vi antropologer tit er gode til at tænke ud af boksen, og hvilken betydning det har for jeres bundlinje.
Er det fødevaresikkerhed og fisk, der er i centrum for jeres interesse, vil I heller ikke blive skuffet. Der vil komme blogindlæg om tips og tricks til forbedret fødevaresikkerhed, opnå glad Smiley eller international fødevare certificeringer.
Så kik forbi igen. Måske bliver du klogere, måske bliver du udfordret, men du vil sandsynligvis ikke kede dig.
Vi ses 🙂
Læg en kommentar